Nieuwsbrief:

BJ Wheels and Machinery

Alle motoren van BJ Wheels and Machinery
9 motoren gevonden
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1998, 33000 Km
VOGE 300 R
VOGE 300 R
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 800 NK
CFMOTO 800 NK
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.990,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 800 MT TOURING
CFMOTO 800 MT TOURING
€ 13.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion