Nieuwsbrief:

HB Wings and Parts

Alle motoren van HB Wings and Parts
12 motoren gevonden
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2004, 45658 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2002, 76373 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2006, 108449 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2005, 147090 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2007, 103098 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2005, 45538 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2009, 101144 Mls
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2010, 74094 Mls
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1988, 70404 Mls
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2000, 104167 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1996, 145306 Km
HONDA GL 1200 ASPENCADE
HONDA GL 1200 ASPENCADE
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1987, 93793 Mls
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion