Nieuwsbrief:

Jan Poppe Motoparts


www.poppemotoparts.nl
0118-596311
Dealer van: 

AGM, HYOSUNG, MASH, MOTO MORINI


Na ongeveer 15 jaar als monteur actief geweest te zijn in de motorsport ben ik in 1997 'uit vraag van de klant' begonnen met verkoop van onderdelen en accessoires met daarbij onderhoud en reparatie van motorfietsen. Tijdens de beginperiode bleek al snel dat de ervaringen uit de motorsport een grote bijdrage leverden aan de vakkundige reparaties, die al heel snel in grote getale werden uitgevoerd. Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf waar men oog heeft voor de wensen en de behoeften van de scooter- en motorklant. De voorraad onderdelen en accessoires groeide uit van de bekende bougie en luchtfilter, naar een zeer uitgebreide voorraad. Dit alles is uitgebreid met dealerschappen voor zowel scooter en bromfiets als helmen en kleding.
Alle motoren van Jan Poppe Motoparts
28 motoren gevonden
HYOSUNG AQUILA GV 125 S BOBBER
HYOSUNG AQUILA GV 125 S BOBBER
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
HYOSUNG AQUILA GV 300 S BOBBER
HYOSUNG AQUILA GV 300 S BOBBER
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
HUSQVARNA VITPILEN 701
HUSQVARNA VITPILEN 701
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 12424 Km
MASH BELENA 125
MASH BELENA 125
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH BELENA 300
MASH BELENA 300
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH FAMILY SIDE 400 LTD
MASH FAMILY SIDE 400 LTD
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO MORINI X-CAPE
MOTO MORINI X-CAPE
€ 9.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH BLACK SEVEN 125
MASH BLACK SEVEN 125
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH BRITISH SEVEN 125
MASH BRITISH SEVEN 125
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH FIVE HUNDRED 400
MASH FIVE HUNDRED 400
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH SEVENTY 125
MASH SEVENTY 125
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH SIX HUNDRED 650
MASH SIX HUNDRED 650
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH SIX HUNDRED 650
MASH SIX HUNDRED 650
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH TWO FIFTY 250
MASH TWO FIFTY 250
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH X-RIDE 125
MASH X-RIDE 125
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH X-RIDE 650
MASH X-RIDE 650
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MASH X-RIDE 650 TRAIL
MASH X-RIDE 650 TRAIL
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO MORINI SEIEMMEZZO SCR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO SCR
€ 8.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2023, 3771 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion