Nieuwsbrief:

VP Motorsport


VP Motorsport
Sommelsdijk
Routebeschrijving
www.vpmotorsport.nl
0187-485787
Dealer van:Lid BOVAG

APRILIA, YAMAHA


VP Motorsport, al bijna 40 jaar de motorspecialist op Goeree Overflakkee in Zuid-Holland. Uw vakman voor reparaties, onderhoud, inkoop en verkoop van motorfietsen. Ook voor motortuning/flashing kunt u bij ons terecht op onze Dynojet testbank. In enkele stappen uw motor meer vermogen geven en zuiniger maken? Laat dan door ons de software aanpassen. Voor schadeherstel aan uw motorfiets bent u bij VP Motorsport aan het juiste adres. In onze schadeafdeling werken wij met de SCHEIBNER Laser meetmethode waarbij wij aan de hand van fabrieksmaten/toleranties uw frame nameten op lijning en sporing. Een certificaat geeft u de zekerheid dat alles weer oké is. Tevens zijn wij gespecialiseerd in het ombouwen van motorfietsen voor circuit- of trackdaygebruik. Ook voor restauratie van uw young-timer kunt u bij ons terecht. Bezoek daarvoor onze website om enkele projecten te zien. Laat u verrassen door de mogelijkheden die wij in huis hebben. Graag tot ziens in ons bedrijf aan de Westelijke Achterweg 53 te Sommelsdijk.  
Alle motoren van VP Motorsport
9 motoren gevonden
SUZUKI GSX 750 S KATANA
SUZUKI GSX 750 S KATANA
€ 7.450,- p/mnd klik hier
1982, 26927 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1995, 40964 Km
DUCATI M S4R
DUCATI M S4R
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2007, 36827 Km
YAMAHA XT 1200 ZE SUPER TENERE EXPLORER ABS
YAMAHA XT 1200 ZE SUPER TENERE EXPLORER ABS
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2017, 41586 Km
Merkdealer
KAWASAKI ZX 7R NINJA
KAWASAKI ZX 7R NINJA
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1996, 25670 Mls
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 107772 Km
HONDA CBR 500 R ABS
HONDA CBR 500 R ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 57286 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1995, 14106 Km
KTM RC 390
KTM RC 390
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2018, 6500 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion