Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 - 2021

6212 Km
Rood / Zilver
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk model: Aprilia Tuono 660
Bouwjaar: 2021
Kilometerstand: 6212
Kleur: Rood / ZIlver

Deze flitsende Tuono 660 is door ons ingekocht van de 2e eigenaar en word geleverd incl beurt en resterende fabrieksgarantie tot 24-08-2025
Op deze motor zijn flink wat accessoires gemonteerd welke de motor helemaal af maken:

- BF02-RING APRILIA, TRIUMPH, BENELLI t.w.v. € 15,95
- 2S001789 USB SOCKET WITH BRACKET t.w.v. €  17,-
- PRN015476-0CRASH BOBBINS EVOTECH PERFORMANCE APRILIA TUONO 660 '21- incl montage t.w.v. €  269,95
- VOORVORKPROTECTOR PUIG APRILIA RS660 '21- incl montage t.w.v. €  53,89
- TANK PROTECTOR/GRIP STICKERS ZWART PUIG APRILIA RS/TUONO 660 '21- incl montage  t.w.v. €  64,89
- 607100M Aprilia MIA 607100M  t.w.v. €  173,20
- Quick Shifter met Blipper Functie voor Aprilia Tuono 660 t.w.v. € 249,95
-  Sportspiegels
 

  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    OPENINGSTIJDEN

    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09.00 - 17.30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15 a
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   90710827
    BTW:  NL865424068B01

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
    de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2024 Motoroccasion