Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 X - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Div. kleuren
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aan boord van Benelli’s TRK 502 X is de weg jouw ticket naar vrijheid. Of je nu in de stad rijdt of het hinterland verkent, de TRK is de perfecte reisgezel. Met zijn comfortabele zithouding, indrukwekkende windbescherming, competente vering, en natuurlijk de krachtige tweecilinder wordt elke dag in een nieuw avontuur, zodat jij onbegrensd nieuwe werelden kunt ontdekken. De TRK 502 X onderscheidt zich bovendien van z’n broertje door de volgende kenmerken: centrale standaard, zwevende wave schijven en remklauwen vooraan, andere graphics, spaakwielen, 19” voorwiel, hogere uitlaat, zithoogte van 850mm en carterbescherming.
DEMO AANWEZIG
 
  • Als Benelli dealer hebben wij alle modellen in de showroom, u kunt op elk model proefrijden !!!!!!!

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion