Nieuwsbrief:

BIMOTA  SB 6 - 1995

Garantie: Ja
18000 Km
GRIJS
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Motor: 4-takt

……..WIJ ZIJN GESLOTEN VAN MAANDAG 6 MEI  T/M VRIJDAG 10 MEI …….

Wauw!! Deze origineel Nederlandse Bimota SB6 is door ons ingeruild van een echte liefhebber, welke hem al vanaf 2011 in bezit heeft gehad. Verkeert echt in concours staat, nog in de originele lak, boekjes erbij en compleet onderhouden! Echt een unieke motor, welke je niet snel weer zal tegen komen!

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.

Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Opties en Accessoires:
Instructieboekjes aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion