Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GT - 2013

55550 Km
BLAUW
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11163

Stap in de wereld van sportief tourrijden met de BMW F800GT uit 2013, met een bescheiden 55.550 kilometer op de teller! Deze betrouwbare metgezel combineert kracht en wendbaarheid, waardoor elke rit een opwindend avontuur wordt. Uitgerust met een soepele en krachtige 800cc parallel-twin motor, biedt deze motorfiets een perfecte balans tussen prestaties en brandstofefficiëntie. Het sportieve ontwerp wordt aangevuld met geavanceerde functies zoals ABS, tractiecontrole en elektronisch verstelbare vering, waardoor een verfijnde en comfortabele rijervaring wordt gegarandeerd. Of je nu lange afstanden aflegt of kronkelende wegen verkent, de BMW F800GT staat klaar om elke uitdaging aan te gaan. Mis deze kans niet om jouw rijervaring te verrijken met deze uitstekende tourmotor.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion