Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 GT - 2003

Garantie: Ja
77024 Km
BLAUW
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
K 1200 GT in zeer nette staat!
Onderhouds historie en boekjes
aanwezig.

* ABS
* Zijkofferset BMW
* Middenbok
* Handvatverwarming
* Zadelverwarming
* Elec. verstelbaar windscherm
* Boekjes aanwezig

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde occasions op voorraad! Ook voor de A2/35 kw-rijder is er altijd ruime keuze. Inruil en financiering zijn mogelijk. Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions. Onze motoren worden in overleg afgeleverd met BOVAG garantie. Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij 250 euro. Uitgebreide kledingshop met o.a. REV'IT!, Alpinestars, HELD, Schuberth, Shark, Scorpion, Nolan, HJC en ROOF. Onderhoud aan en reparatie van alle merken motoren in een moderne open werkplaats. Ook voor schadeherstel- en afhandeling kunt u bij ons terecht. Ruime keuze aan motoraccessoires, zowel nieuw als gebruikt. Financiering op maat behoort tot de mogelijkheden. Graag tot ziens in Slagharen. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies! Anbergen Motoren, Herenstraat 79a, 7776 AM Slagharen Tel: 0523 682783 / E-mail: info@anbergenmotoren.nl / WhatsApp: 0523 682783 = Let op = Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion