Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Een zeer nette K1200S in de aanbieding !
- Origineel NL motorfiets
- ABS
- RDC
- ASC
- ESA
- Handvatverwarming
- Boordcomputer
- Dealer onderhouden
- Rekeningen aanwezig
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl
Let op !! let op !!
Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!
Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.
0647352243 of 0611353203
U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-cilinder lijnmotor |
Boring x slag | 79|59 |
Cilinder inhoud | 1157 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 167|130|8250 |
Max. koppel | 130|8250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | Composiet aluminium frame met IHU persprofielen en gietdelen |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 115 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfrem van 320 mm doorsnede |
Remmen achter | Enkele schijfrem van 265 mm doorsnede |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1571 |
Lengte | 2282 |
Breedte | 905 (incl spiegels) |
Hoogte | 1.211 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 248 |
Leverbare kleuren | Nachtschwarz Uni, Weisaluminium Metallic Matt, Titansilber Metallic Cosmicblue/Metallic Nachtschwarz Uni |
Beschrijving | De meest opwindende machine die ooit bij BMW Motorrad van de band liep … Goed voor een indringende ervaring. Dat komt door zijn unieke bundeling van technologie, power en design. De high end viercilinder met 16-kleppen staat model voor de laatste stand der techniek: 167 pk - van 0 naar 100 km/h in 2,8 seconden en met 130 Nm in 7,1 seconden van 60 naar 140 km/h … Met zijn lage zwaartepunt, zijn enorme kantelhoek en uitstekende ergonomie zet hij zijn indrukwekkende vermogen goed op het asfalt ... |
Wij zijn gespecialiseerd in jonge gebruikte sport, supersport en toer motoren van de bekende grote merken. Verder kunt u bij ons terecht voor nieuwe motoren van bijna alle merken. Heeft u een motor op het oog dan kunnen wij deze aan u leveren met de vertrouwde service en garantie die u van ons gewend bent.
Wij beschikken altijd over een breed assortiment gebruikte motoren. Door zeer selectief in te kopen vindt u bij ons alleen A - kwaliteit motorfietsen voor een concurrerende prijs. Staat de motor van u keuze niet in ons assortiment geef ons dan geheel vrijblijvend een zoekopdracht via het contacformulier, en wij gaan voor u ons uiterste best doen om uw droommotor in ons assortiment te krijgen.
Wilt u uw motorfiets verkopen dan kan dat bij ons ook, u krijgt van ons altijd een serieus bod, of de mogelijkheid de motor via ons bedrijf te verkopen tegen een redelijke vergoeding.
| Nunspeet, Gelderland |
| 0341-456529 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken