Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 B - 2020

Garantie: Nee
5000 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
bmw - k-1600-b
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze BMW K 1600 Grand America staat te koop bij Motorplaza Heerenveen.


Getoonde prijs is inclusief Premium Selection

Dat brengt de volgende voordelen met zich mee:
? Onderhoud voor aflevering volgens voorschriften van BMW Motorrad
? 360 graden check door de monteurs
? Volle tank brandstof
? Tenaamstelling op dag van aflevering
? 24 maanden garantie
? 24 maanden pechhulp service door heel Europa

Welkom bij Motorplaza, enige BMW Motorrad Experience Center in Nederland en grootste in de wereld
Met vestigingen in Groningen en Heerenveen.

Altijd meer dan 400 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via info@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, Bering, Held, John Doe, BMW, Evolution, Buse, Dainese, Draggin, IXS, Rukka, Scott, Segura, Modeka, Daytona, Scorpion, Shark, Shoei, Schuberth, HJC, Rocc, PMJ, Nolan, Sena, Cardo, X-Lite.

Voor meer informatie kijk op onze website

Locatie Groningen
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100

Locatie Heerenveen
Mars 24
8448 CP Heerenveen
Tel. 0513 - 683 239


**Zet en drukfouten voorbehouden**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen/Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion