Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2023

Garantie: Ja
2913 Km
OPTION 719 METE
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

BMW K1600GTL het betreft hier een BTW motor met de volgende fabrieksopties.
Motor heeft als extra accessoires armsteunen. Kortom een one of a kind GTL.
Nieuwprijs ?40500,-

0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0230 Comfort-pakket
0386 Handleiding nederlands
0395 Radio
0417 Centrale vergrendeling
0562 Extra koplamp
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0671 Motorbeveiligingsbeugel
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0791 Option 719 gesmede velgen Classic
0792 Buddyzit hoog
08CA EU-uitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 0202 dagrijverlichting, 0230 comfortpakket, 0395 radio software, 0791 gesneden velgen klassiek, 0792 hoge buddyseat gtl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion