Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2012

Garantie: Ja
57860 Km
Titansilber
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige R 1200 GS [ D.O.H.C. motorconfiguratie ]  in verlaagde uitvoering [ vraag me niet hoeveel de motor verlaagd is , gewoon gezellig komen passen ] met ABS, aangepaste zijstandaard en middenbok, verwarmbare handvatten, alarmsysteem [ af fabriek ], handkappen, LED richtingaanwijzers, boordcomputer, 3 delige kofferset en een valbeugel. Let op de mooie kilometerstand !! Nieuw in Nederland geleverd volledige onderhoudshistorie inzichtelijk !

 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Cardan, Handkappen, Handvat verwarming, LED richtingaanwijzers, Middenbok, Nederlands geleverde motorfiets, Onderhoudshistorie volledig aanwezig, Originele uitlaat, Topkoffer, Topkofferdrager, Valbeugel, Vario koffers, Verlaagd zadel, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion