Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R ABS - 2007

Garantie: Ja
68000 Km
Mat grijs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
bmw - r-1200-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Erg nette en goed onderhouden BMW R1200R ABS

Deze motor stuurt erg makkelijk, is comfortabel en indien gewenst sportief. Kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer, lange toerritten als een motorvakantie! De motor is door zijn handelbaarheid zowel geschikt voor de beginnende als de ervaren motorrijder.  Met pas 68000 km kan deze BMW nog heel wat jaren & kilometers mee. 

De motor is uitgevoerd in de meest geliefde kleurenstelling en is goed onderhouden.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;


- ABS 
- BMW zijkoffers
- BMW topkoffer
- Boordcomputer
- Windscherm
- Alarmlichten
- Handvat verwarming
- Reserve sleutels
- Middenbok
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion