Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2022

Garantie: Ja
501 Km
MINERALGRAU METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2018 - 2023
Modelcode: K53
Typenummer: 0J71

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Voorzien van alle opties af fabriek! BTW verrekenbaar.

Nieuwprijs € 23.093
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bagagerek (0665), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected services, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Exclusive (0452), Tankcover Pure (0253), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2024 Motoroccasion