Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TRIPLE BLACK - 2023

Garantie: Ja
2500 Km
BLACK STORM
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2023 - 2024
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-10-2026
Opties en Accessoires:
Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Centrale vergrendeling (0417), Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Innovations package (023B), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Touring pakket (0233), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, comfort buddyseat laag (077D), Connected services, Cruise control, Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handkappen uitbreiding (058A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion