Nieuwsbrief:

BMW  R 18 TRANSCONTINENTAL - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: K35
Koppel: 158 Nm
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Referentienummer: 7998874
Typenummer: 0L41

Motorfiets is direct uit voorraad leverbaar!
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp (05AA), Active Cruise Control (05DF), Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Centrale vergrendeling (0417), Dagrijverlichting (0202), Edition (047B), Fabrieksgarantie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Koplamp Pro (0219), Marshall Gold Series Stage 2 (064B), Multifunctional indicator lights II (05AF), Pinstriping (035B), Radio software (0395), Stijlvariant Chrome (035A), Tankdop afsluitbaar (017C), Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion