Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T SCRAMBLER - 2021

Garantie: Ja
1695 Km
COSMIC BLUE METALLIC/LIGHT WHITE (BLAUW METALLIC
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2024
Modelcode: K23
Typenummer: 0L71

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 112 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

BTW motor en nagenoeg nieuw!

Prijs is rijklaar inclusief 24 maanden Premium Selection Garantie
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Rijmodi Pro (0224), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion