Nieuwsbrief:

DUCATI  DESERTX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SATURN GREY
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

DesertX is de eerste moderne Ducati met een 21" voorwiel en 18" achterwiel, lange slag vering en een nieuw frame speciaal ontworpen voor de off-road ervaring.

Nieuw! Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te koop bij Bimota dealer Goedhart Motoren in Bodegraven.

Vraag naar de beschikbaarheid en levertijd bij onze verkoopafdeling.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

Goedhart Motoren is de grootste motorzaak van de Benelux met het meest uitgebreide aanbod nieuwe en gebruikte motoren. Naast het aanbod motoren is er volop ruimte voor inspiratie voor een nieuwe motoroutfit en motoraccessoires.

Goedhart Motoren is officieel motor-dealer van Aprilia, Ducati, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha, CF Moto, Vespa en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion