|
Motor | L twin cilinder, 2 kleppen desmodromisch bediend, luchtgekoeld |
Boring x slag | 98|71,5 |
Cilinder inhoud | 1078 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Siemens electronisch injectie systeem, 45 mm inlaat poorten |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|69,8|7500 |
Max. koppel | 103|6000 |
Koppeling | droge Multidisk koppeling met hydraulische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting; voortandwiel 15; achtertandwiel 39 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Trellis vakwerkframe |
Vering voor | Volledig instelbare 43 mm upside-down Öhlins voorvork met TiN behandeling |
Vering achter | Progressieve Sachs monoshock, regelbare veervoorspanning en ingaande demping, 148 mm veerweg |
Remmen voor | 2 x 320 mm schijf, 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 168 |
Leverbare kleuren | rood, parelmoer wit |
Beschrijving | De Monster 1100S is lichtgewicht, kracht, design en exclusiviteit in zijn puurste vorm. De ‘S’ beschikt over een volledig instelbare 43mm titanium gecoate Öhlins voorvork en een Öhlins achterdemper met instelbare voorspanning en retourdemping. Aan de voorzijde is hij voorzien van lichtgewicht aluminium remschijfophanging die de roterende massa verlagen. |