Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 821 - 2016

Garantie: Ja
19706 Km
Rood
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
* Motor in mooie staat.
* ABS.
* BOVAG garantie.
* NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk, gespreid betalen is een financiering*
* 10 dagen gratis All Riskverzekering **
* Proefrit mogelijk, bij voorkeur op afspraak.  Whatsapp voor afspraak 06-52344003.
* Prijs gebaseerd op geen inruil, inruil mogelijk.
* Reserveren van motor zonder aanbetaling niet mogelijk.



Welkom bij Nijzing Motoren uit Emmen.
Naast deze motor hebben wij ruim 60 occasions, goed onderhouden en scherp geprijsd, tevens zijn we BOVAG lid.
Wij zijn te bereiken op tel: 0591-677067  Whatsapp  06-52344003 of mail naar info@nijzingmotoren.nl
Opening`s tijden:

Dinsdag t/m vrijdag : 09.30 - 17.30 uur.
Zaterdag : 09.30 - 16.00 uur.
Donderdag avond : Op afspraak.
           

Graag tot ziens aan de Jacob Le Mairestraat 257 in Emmen!

*Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop op zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertenties kunnen geen rechten ontleend worden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nijzing Motoren Emmen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion