Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S GRAND TOUR - 2024

Garantie: Ja
0 Km
SAND STONE GREY
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
ducati - multistrada-v4-s-grand-tour
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe Multistrada V4 S Grand Tour heeft alles wat u nodig heeft om de wereld te verkennen met totale controle en de grootst mogelijke vrijheid. Ontdek het ultieme plezier van reizen.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion