Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S SPORT - 2021

Garantie: Ja
4500 Km
ROOD GRIJS WIT
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
ducati - multistrada-v4-s-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 22 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
CO?-uitstoot: 162 g/km
Aantal sleutels: 2
Motor: 4-takt

??..WIJ ZIJN GESLOTEN VAN ZATERDAG 27 APRIL ( KONINGSDAG ) EN MAANDAG 6 MEI ?T/M VRIJDAG 10 MEI ??.

Deze nog als nieuw zijnde Ducati Multistrada V4S Sport Full Option is afkomstig van de 1ste eigenaar en is voorzien van het Travel Pakket ( zijkoffers en middenbok), handvat verwarming, zadel verwarming, Quickshifter, compleet dealeronderhouden, Radar en Performance pakket..dus echt alles erop en aan. De koffers zitten zelfs nog in de stickers.

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is?mogelijk.

Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Opties en Accessoires:
1ste eigenaar, Akrapovic, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, carbon exterieur delen, cruise control, cruise control adaptief, dodehoek detectie, Ducati Performance Carbon, Fabrieksgartie t/m 09-2025, handvatverwarming, Handvat verwarming, hill hold functie, Instructieboekjes aanwezig, keyless start, koplampen adaptief, LED dagrijverlichting, LED koplampen, middenstandaard, navigatiesysteem, Nieuwstaat, Performance Pakket, telefoonintegratie, Travel & Radar Pakket, verwarmde buddyseat, Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar, WiFi voorbereiding, windscherm, Zadel verwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion