Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DUCATI RED
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

De tweecilinder Panigale heeft een grondige metamorfose ondergaan. Hernoemd als de Panigale V2, heeft een totaal nieuw design, is voorzien van geavanceerde elektronica op basis van een 6-assig traagheidsplatform en biedt, dankzij een comfortabeler en veiliger zadel en de vering, betere en veiligere sportprestaties, terwijl het rijden op de weg aangenamer en gebruiksvriendelijker is dan ooit.  

De naam zegt de Ducati tweecilinder liefhebbers dat de motor wordt aangedreven door de 955 cm³ V-Twin Superquadro motorblok.

Voor meer informatie of overige vragen horen wij ook graag!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion