Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA RIBELLE - 2023

Garantie: Nee
10 Km
ROSSO CORSA TRICOLORE
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2016
Referentienummer: 0583

Technische informatie
Koppel: 222 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 420 km
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 2,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu: 22 kWh

Interieur
Bekleding: Stof

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis

Welkom bij Porsche Centrum Eindhoven.
Porsche Centrum Eindhoven is dé Porsche dealer van Noord-Brabant. Als één van de acht officiële erkende Porsche dealers van Nederland komen passie, persoonlijkheid en topkwaliteit bij ons samen voor de aanschaf en service van uw Porsche. En sinds 2015 mogen wij ons trots official Porsche Classic Partner noemen. De liefde voor uw vintage Porsche is bij ons altijd wederzijds.
 
Brabantse gezelligheid
Via de mooiste wegen in het Brabantse binnenland bereikt u onze showroom, gevestigd in Oirschot. Naast nieuwe Porsches hebben wij ook een grote voorraad aan Porsche Occasions, welke zijn voorzien van het Porsche Approved label. Deze zijn door onze technici in topconditie gebracht, waarbij zij uiteraard uitsluitend gebruik hebben gemaakt van originele Porsche onderdelen.
 
Bent u op zoek naar een (nieuwe of tweedehandse) Porsche 911, Porsche Cayman, Porsche Boxster, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Porsche Macan of Porsche Taycan? Dan bent u bij Porsche Centrum Eindhoven aan het juiste adres. Bekijk onze modellen voor meer informatie over onder andere de prijs en de specificaties.
 
De beste service, onderhoud of inspectie voor uw Porsche? Porsche onderhoud zorgt ervoor dat uw Porsche in topconditie blijft en verhoogd de restwaarde aanzienlijk. Maak direct en eenvoudig een werkplaatsafspraak voor uw Porsche. 
 
Neem dus gerust een kijkje op onze website, kom langs in onze showroom of plan een proefrit. Wij verwelkomen graag Porsche eigenaren en liefhebbers! En Brabantse gezelligheid is bij Porsche Centrum Eindhoven op zijn best.
 
Porsche Centrum Brabant
Eind 2022 is er gestart aan de bouw van een nieuw hoofdstuk in de decennialange historie van Porsche in Noord-Brabant. Aan de Heusdensebaan in Oisterwijk verrijst een volledig nieuw dealerbedrijf, onder de naam Porsche Centrum Brabant. Het wordt maar liefst 2,5 keer zo groot en uiteraard uitgevoerd in de nieuwe Destination Porsche huisstijl.
 
 
 
Porsche Centrum Eindhoven is onderdeel van PGZ – www.pgz.nl
 
Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van PGZ B.V.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Energica Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion