Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Permanent Magneet AC (PMAC) |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 0 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 145|| |
Max. koppel | 215| |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2140 |
Breedte | 870 |
Hoogte | 1152 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Energica Eva Ribelle is de eerste 100% elektrische streetfighter met 215 Nm en 107 kW (145 pk) uit Italië
De perfecte combinatie van wendbaarheid en agressief rijden.
De rebelse geest en wendbaarheid zorgen voor initiuatieve controle over de motor. De beste streetfighter voor de stadse jungle en daarbuiten.
Energica Eva Ribelle heeft een oliegekoelde permanente magneet AC motor (PMAC) met 107 kW (ca. 145 Pk) en een continue aanwezig koppel van 215 Nm. De elektrische streetfighter haalt een maximale range van 400 km (Eco-Mode) en een maximale topsnelheid van 200 km/h in Sportmodus.
Eva s accupakket, omvormer, lader en Bosch ABS worden continue gemonitoord en gemanaged door de geavanceerde Vehicle Control Unit, net als bij de Energica Ego.
Energica Eva heeft geen koppeling en versnellingen. Alles wordt bediend door het ride-by-wire systeem, waarmee je als berijder de mate van het acceleratie en de-acceleratie bepaald. Met een voelbare tussenstand in de gashandel is er het mogelijk maximaal uit te laten rollen. Bij verder sluiten van de gashandel wordt de (instelbare) motorrem ge-activeert en de opgewekte energie teruggewonnen.
De streetfighter is volledig compatibel met publieke laadstation en kan ook ook thuis opgeladen worden. Energica Eva is de enige elektrische streetfighter in de wereld met een geïntegreerd snellaadsysteem. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine.
Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven.
Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken