Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 1999

Garantie: Nee
30914 Mls
GRIJS
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLSTF Fat Boy


- Kenteken: 82-MT-TR
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 30914 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 41 kW / 56pk
- Ledig gewicht: 300 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Fantastisch mooie Fatboy. Gave kleurstelling in combinatie met het vele chroom. Het dikke brede stuur geeft de motor een stoer uiterlijk. Een super gave motor, die je eigenlijk in het echt moet komen bekijken. Het is mogelijk hier een passagier zadel bij te hebben.

Voorzien van:
- Chromen voorvork
- extra chrome
- Chromen grips;
- Mini knipperlichtjes
- dik stuur 
- Vance en hines uitlaten

3 maanden garantie.
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOLUTION motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion