Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT - 2020

Garantie: Nee
7777 Km
Vivid Black
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

A3 Motoren 
Heeft een Harley motor met zijspan voor verhuur voor Begrafenissen of Crematie

Sommige mensen denken ten onrechte dat het vervoeren van een overledene alleen mag gebeuren door een uitvaartondernemer met een rouwauto. De Wet op Lijkbezorging geeft geen enkel voorschrift voor het vervoer van overledenen. Dat betekent dat het niet wettelijk is voorgeschreven een rouwauto te gebruiken voor het vervoer van een overledene, of dat het vervoer moet gebeuren door een uitvaartondernemer.

Dit biedt nabestaanden een grote keuzevrijheid van het rouwvervoer. Een uitvaartmotor kan daarbij een keuze zijn. Vooral als de overledene een motorrijder of motor-liefhebber was, kan zo'n laatste rit per uitvaartmotor een steun zijn tijdens de rouwverwerking.

Als het dan toch de laatste rit is, laat het dan een gedenkwaardige rit zijn.
Voor Meer Informatie kunt u Contact Opnemen met :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA 
Ospel
06-30410460






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion