Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SUPER GLIDE FXDX DYNA - 2000

Garantie: Ja
19197 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2000

VOOR DE LIEFHEBBER, ZEER SPECIALE DYNA FXDX SPORT.VAN 2E EIGENAAR.

Kleur : Vivid Black.

* 1450 CC Twincam motorblok.
* Aluminium gefreesd ,,Ricks'' achterwiel, 240 mm breed !
* Achterbrug aangepast.
* Speciaal custommade achterspatbord.
* Sidemount nummerplaathouder.
* Aluminium gefreesd ,,Ricks'' voorwiel, 130 mm breed.
* Up-side-down voorvork black.
* Verstelbare achtervering.
* Oliekoeler.
* Badlander buddyseat.
* Vance & Hines 2 in 1 uitlaatsysteem.
* Kellermann LED knipperlichten in stuur.
* PM-aluminium gefreesde remtangen.

Afgelopen winter uitgevoerd :
* Grote beurt.
* Nieuwe voor- en achterband.
* Nieuwe carburateur.
* Nieuwe accu.
* Wielen / velgen zwart uitgevoerd.

Kilometerstand : 19.197 km.

Deze speciale Dyna Special is in 2000 nieuw door ned Harley-davidson dealer geleverd. Onderhoudshistorie bekend.

Garantie : BOVAG.

Verkoopprijs is incl. inspectie en controle vloeistoffen etc.
Tegen meerprijs (318,--) kan de Harley-Davidson afleverd worden met een grote onderhoudsbeurt.

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion