Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 F BIG ONE - 1994

Garantie: Nee
50000 Km
Geel
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een retro muscle bike de CB1000 (F)  Super four

* Bj  1994 , NL motorfiets slechts 2 eigenaren
* 51.000km 
* 4 cilinder 98PK , en veel koppel , loopt keurig netjes pakt goed op
* Geen opgelapte schade fiets , door 1e eigenaar zo gebouwd met oog voor detail
* Special paint , 2 in elkaar overvloeiende kleuren geel , met daarop gespoten details ( zie foto's)
* Motogadget dashboardje
* LSL stuur+opbouw
* Stahlflex remleidingen
* Mooi aangepast zadel, met stroef zitvlak
* Sport einddemper , dat hoort er gewoon bij
* Banden wat ouder , maar voldoende profiel en geen droogte scheuren
* Nieuwe accu
* Prima ( originele) remschijven, zonder slijtranden en goede remblokken
* Vloeistoffen mooi helder
* Ook goede kettingset
* Compleet met reservesleutel , origineel instructieboekje en honda boordgereedsschap
* prijs: 2499€ voor deze nekkendraaier , inruil bespreekbaar
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2024 Motoroccasion