Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R - 2011

Garantie: Ja
45099 Km
Zwart
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie Honda CB 1000R ABS voorzien van een Mivv uitlaatsysteem. Motor is zeer goed onderhouden en heeft geen schade. Staat op 2 nieuwe banden. Motorisch en technisch perfect!

Bij belangstelling kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Op Marktplaats berichten wordt niet altijd gereageerd.
  • Poortvliet Motoren is een RDW erkend bedrijf. Wij kunnen motoren vrijwaren en tenaamstellen. 

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Inruil van uw huidige auto, motor of boot behoort tot de mogelijkheden,

    Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per e-mail of via marktplaats contact opnemen.

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.

    Graag tot ziens,
    Poortvliet Motoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J. Poortvliet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion