Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1300 S ABS - 2006

Garantie: Ja
35000 Km
ZWART
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2006

- Ontzettend mooie CB1300SA!!! - ABS - Topkuip - Honda Handvat Verwarming - Rear Hugger - Nieuwe Michelin Banden - Comfort Buddy - Grote Beauty -

= Bedrijfsinformatie =

De prijs van onze Honda is inclusief 6 maanden volledige
garantie, 2 sleutels en boekje, indien aanwezig. Alle
motoren hebben een grote onderhoudsbeurt volgens de Honda
richtlijnen gehad met de originele Honda onderdelen.
Hiervoor brengen wij geen extra afleveringskosten in
rekening ! Ook kunnen wij zelf uw nieuwe motor
tenaamstellen.



Wilt u graag dezelfde of meerdere afbeeldingen in een
groter formaat ? Laat het ons weten, dan sturen we ze zo
spoedig mogelijk naar u door.

Uitgestelde betaling of lease is geen probleem. Meer
informatie kunt u vinden onder het kopje Financiering.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion