Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 ABS - 2006

Garantie: Ja
36115 Km
Oranje metallic
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een vol aangeklede Honda CBF1000 met ABS, extra's zoals: 3 delig kofferset, onderbak in kleur, en valdoppen.
De motor staat op een nieuw set Dunlop banden en is volledig nagekeken zodat u voorlopig zonder extra kosten kunt rijden.
Ook zit er 12 maanden Bovag garantie op deze motor.
De volledige onderhoudshistorie is aanwezig.
  • *Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden Bovag garantie.

    * Bij ons betaald u geen afleverings kosten.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
12 maanden Bovag garantie, Bagagerek, hugger, Kofferset, middenbok, nieuwe banden, Onderhouds historie aanwezig, origineel kofferset, Sportdemper, stuurverhogers, Topkoffer, val blokken, valbeugels, Verstelbaar windscherm, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion