Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn
Boring x slag
67|42.5
Cilinder inhoud
599
Comp. verhouding
12 : 1
Kleppen
16 kleppen DOHC
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Electronisch
Vermogen
102|75|12.000
Max. koppel
64|10.500
Koppeling
Natte platenkoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18.4
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
41 mm upsidedown
Vering achter
Monoshock
Remmen voor
296 mm zwevende schijven
Remmen achter
240 mm schijf
Voorband
120/70/17
Achterband
180/55/17
Wielbasis
1437
Lengte
2150
Breedte
740
Hoogte
1150
Zithoogte
800
Drooggewicht
206
Leverbare kleuren
Rood Blauw zwart
Beschrijving
De legendarische CBR600F is terug, de motorfiets die het karakter van een sportmotorfiets, geschikt voor de dagelijkse praktijk, combineert met de meest recente Honda-technologie en designprincipes. De dynamische styling en de opwindende prestaties maken zijn faam als sportmotorfiets volledig waar, terwijl de ultravloeiende vermogensafgifte en de moeiteloze handling hem ideaal geschikt maken voor dagelijks gebruik.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: DUCATI in 1944 - De Tweede Wereldoorlog was net als voor iedere andere industrie in Italië een zware periode voor Ducati. De Borgo Panigale fabrieken werden met de grond gelijk gemaakt in 1944. Dit voorzien hebbend waren de Ducati broers reeds begonnen met het bestuderen en plannen van nieuw te introduceren producten om deze te introduceren op de wereldmarkten wanneer het conflict zou zijn beslecht.