Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, SOHC 1-cilinder cylinder |
Boring x slag | 79|50.9 |
Cilinder inhoud | 249.4 |
Comp. verhouding | 13,9:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Benzine Injectie |
Ontsteking | Volledige transistor |
Vermogen | 39.5|29.4|11.500 |
Max. koppel | 27.1|9.000 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | Constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 6.3 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbele aluminium balk |
Vering voor | 49mm Showa vork met spoelveer |
Vering achter | Showa monoshock op Honda Pro-Link systeem |
Remmen voor | 260mm hydraulisch bediende wave type schijf |
Remmen achter | 240mm hydrauliisch bediende wave type schijf |
Voorband | 80/100-21 Dunlop MX3S |
Achterband | 100/90-19 Dunlop MX3S |
Wielbasis | 1.486 |
Lengte | 2.181 |
Breedte | 827 |
Hoogte | 1.260 |
Zithoogte | 957 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Extreme Red |
Beschrijving | Racen maakt het product beter
De MX2-klasse evolueert snel. Wij ook. In 2018 was de CRF250R een volledig nieuwe machine. We hebben al een upgrade voorzien. Als je dus tijd wilt winnen, moet je de nieuwe CRF250R nemen. Hij is ervoor gemaakt. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken