Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1300 CX - 2015

2330 Mls
Matt Zwart
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
honda - vt-1300-cx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.


  • PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP

    Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.


    Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
    Afschrijving
    Afleverkosten
    Schade & reparatie
    Wegenbelasting
    All-risk verzekering
    Pechhulp
    Banden
    Onderhoud bij jouw merkdealer

    Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!

    Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1940 - De Tweede Wereldoorlog breekt uit en in zes weken worden 1400 Triumphs gereconditioneerd naar gebruik voor oorlogsdoeleinden. In januari 1940 reduceert het Engelse ministerie de vraag naar productie zodat Triumph de civiele en export markt weer kan bedienen. In maart sluit de Franse regering een deal en koopt de 500cc zijklepper van Triumph. In mei roept de Britse regering de civiele productie wederm een halt toe en medio juli produceert men 300 militaire voertuigen per week. In dat jaar wordt ook een deel van de produktie weggebombardeerd aan Priory Street.
© 2000 - 2024 Motoroccasion