Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER DARK HORSE - 2024

Garantie: Ja
10 Km
SPIRIT BLUE SMOKE
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
indian - challenger-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Indian Challenger Dark Horse
Bwj: 04-2024
Km stand: 10 km (nieuw)
Power Plus motor met 178 Nm en 122 pk
6 versnellingen
3 rijmodi (regen, standaard en sport)
Keyless starten
7" touchscreen met Ride Command (Apple carplay mogelijk)
Smart lean technology (6 assige sensorunit, ABS met bochtondersteuning, drag torque control)
Full LED verlichting
Upside down voorvork, Hydraulische verstelbare schokdemper achter
100 Watt luidsprekers
68 Liter aan opbergruimte
Verstelbaar windscherm en ventilatie mogelijkheden
Prijs: 39.490,-
incl 2 jaar fabieksgarantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion