Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
0 Km
.
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Referentienummer: 10168
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Bijzonder veelzijdig:
Bij de FTR-modellen heb je de voetsteunen recht onder je en het stuur ter hoogte van je middel. Zo kun je je rijpositie onderweg gemakkelijk variëren, van agressief op het moment dat je dat wilt tot ontspannen voor comfortabel toeren.

Krachtig:
De combinatie van de krachtige 1203 cc vloeistofgekoelde V-twins en het wendbare rijgedrag staat garant voor dynamische en opwindende rijsensaties.

Minimalistische styling
De FTR's zijn wars van iedere opsmuk. Alles heeft maar één doel: een geweldige rijervaring.

EEN COMBINATIE VAN STIJL EN PRESTATIES
Met de in de American Flat Track-competitie opgedane ervaring zet de iconische FTR de traditie voort met nog meer verfijning. Deze motor brengt voor straatgebruik geschikte prestaties, gebruiksgemak en controle naar een tot nu toe ongekend niveau. Deze ongeëvenaarde Amerikaanse V-twin staat klaar voor je volgende avontuur.
Motortype: Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud: 1203 cc
Boring x Slag: 102 mm x 73.6 mm
Compressieverhouding: 12.5:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem: Gesloten brandstofinjectiesysteem / 60 mm boring

Prestaties:
Maximaal koppel RPM: 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM): 118 Nm

Kleur/graphics: Black Metallic, Stealth Gray / Orange Burst
Fabrieksgarantie: 2 jaar
Standaarduitrusting: ABS, cruise control
Verlichting: Led-koplamp, led-achterlicht/-richtingaanwijzers
Meters: 4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion