Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 250 50TH ANNIVERSARY - 2024

Garantie: Nee
0 Km
Groen
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
kawasaki - kx-250-50th-anniversary
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki kx 250 f 50TH Anniversary
- 2024
- Nieuw
- De KX250 is de beproefde kampioenschapsmachine die is gemaakt zodat jij de volgende kampioen
kunt zijn. Uitgerust met een 249cc 4-takt motor, hydraulische koppeling, elektrische
starter en slank aluminium perimeterframe. Met de meeste motocrosstitels van alle
fabrikanten weet Kawasaki al meer dan 50 jaar wat ervoor nodig is om te
winnen.

  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion