Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 500 SE - 2024

Garantie: Ja
0 Km
GROEN
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.

De Kawasaki Ninja 500 SE 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Dark Gray / Metallic Flat Spark Black / Metallic Moondust Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion