Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2012, 22506 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 19079 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 24628 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2014, 22913 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 9706 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 7.295,- p/mnd klik hier
2016, 7092 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14541 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 1200 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 15000 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 5094 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 3173 Km
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 400 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2020, 11228 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2020, 3200 Km
KAWASAKI W800 STREET
KAWASAKI W800 STREET
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2020, 3300 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 2290 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2021, 9617 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2022, 1176 Mls
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2022, 3752 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2022, 5644 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion