Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 S - 2005

Garantie: Ja
19710 Km
SPARK BLACK (ZWART METALLIC)
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
.

* Motor verkeert in bijna nieuwstaat!

* Zeer lage km-stand

* Onderhoudshistorie aanwezig

* Nieuwe set Michelin banden

.

= Bedrijfsinformatie =

Motodrome richt zich op motor liefhebbers die op zoek zijn
naar een gebruikte motorfiets in topconditie. Door de
motoren bij inkoop te selecteren door middel van strenge
criteria lukt het om zeer nette jonge motoren met lage
kilometerstanden voor een aantrekkelijke prijs aan te
bieden. Kwaliteit verkoopt uiteindelijk zichzelf!

In de werkplaats wordt met aandacht voor detail het
onderhoud aan je motor uitgevoerd. Je motor wordt grondig
ge?nspecteerd. Als er punten van aandacht zijn, worden deze
besproken en na akkoord pas hersteld. Duidelijke afspraken,
geen verassingen.

Op de boven verdieping vind je een ruime collectie van
voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding helpen we je graag bij het
vinden van de geschikte outfit.

Van maandag tot en met zaterdag is het zowel overdag als 's
avonds mogelijk om een afspraak te maken voor het
bezichtigen van een motor, het brengen of halen van een
motor voor de werkplaats, of voor private shopping in de
motorkleding winkel. Bel 0511-482084 of stuur een mail
naar info@motodrome.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion