Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
nette kawasaki Z1000!
- ABS
- achterspatbord in kleur
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt-viercilinderlijnmotor |
Boring x slag | 77|56 |
Cilinder inhoud | 1043 |
Comp. verhouding | 11.8 : 1 |
Kleppen | DOHC 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ö38 mm x 4 (Keihin) met ovale hulpsmoorklep |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 138|101.5|9600 |
Max. koppel | 110|7800 |
Koppeling | Nat, meervoudige plaat, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, return |
Verhouding | 39/15 |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | aluminium Backbone |
Vering voor | Upside downvoorvork van 41 mm, met traploos instelbare |
Vering achter | Achterwaarts gekoppelde horizontale monoshock met |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende wave-type-remschijven van 300 mm |
Remmen achter | Enkele wave-type-remschijf van 250 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2090 |
Breedte | 705 |
Hoogte | 1115 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 218 |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit, Bruin |
Beschrijving | |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond.
Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken