Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650RS - 2021

Garantie: Ja
5017 Km
GROEN
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
kawasaki - z650rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Opties/Accessoires oa: Valblokken, Donker windscherm, Grab bar chrome

Al onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 6 maanden garantie.
Hiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
Naast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze occasion word geleverd met:

-6 Maanden garantie
-Een volle tank
-Een poetsbeurt
Afleverpakketten in overleg

Tevens bieden wij ook:
– Een uitgebreid motorkleding en helmen assortiment
– Ruime keus in motor accessoires
– Motor Reparatie
– Motorverzekeringen
– Financiering van Motorfietsen

U kunt altijd bij ons binnen stappen voor een vrijblijvende proefrit, ook de koffie staat altijd klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion