Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

Garantie: Ja
39293 Km
ZWART
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

790 Duke in nette staat.

* Boekjes aanwezig
* ABS
* Cruise control
* Handvatverwarming
* Rijmodi
* Quickshifter
* LED verlichting

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde occasions op voorraad! Ook voor de A2/35 kw-rijder is er altijd ruime keuze. Inruil en financiering zijn mogelijk. Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions. Onze motoren worden in overleg afgeleverd met BOVAG garantie. Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij 250 euro. Uitgebreide kledingshop met o.a. REV'IT!, Alpinestars, HELD, Schuberth, Shark, Scorpion, Nolan, HJC en ROOF. Onderhoud aan en reparatie van alle merken motoren in een moderne open werkplaats. Ook voor schadeherstel- en afhandeling kunt u bij ons terecht. Ruime keuze aan motoraccessoires, zowel nieuw als gebruikt. Financiering op maat behoort tot de mogelijkheden. Graag tot ziens in Slagharen. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies! Anbergen Motoren, Herenstraat 79a, 7776 AM Slagharen Tel: 0523 682783 / E-mail: info@anbergenmotoren.nl / WhatsApp: 0523 682783 = Let op = Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion