Nieuwsbrief:

KTM  990 DUKE - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
ORANGE
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

990 DUKE 2024 - 15.999 euro inclusief TECHPACK

KTM kondigt een scherpere prijs aan voor de gloednieuwe 990 DUKE. Na uitgebreide herberekening blijkt dat KTM "THE SNIPER" nog voordeliger kan aanbieden aan haar klanten.

De nieuwe prijs bedraagt 15.999 euro rijklaar (voorheen 17.290 euro). Daarnaast is nu het TECHPACK bij de motor inbegrepen (zolang de voorraad strekt). Dit betekent dat de motor nu tijdelijk standaard wordt geleverd met onder andere: QUICK SHIFTER+, LAUNCH CONTROL, WHEELIE CONTROL, CRUISE CONTROL en TRACK MODE. De KTM 990 DUKE laat geen twijfel bestaan over zijn intenties. Bovenop dit alles heeft de 990 DUKE 4 JAAR garantie bij onderhoud bij een officiële dealer.

Naast een krachtige motor, een geheel nieuw chassis en een vernieuwd swingarmontwerp, plus verbeterde ergonomie en technologie, is hij qua cilinderinhoud en proporties nu vergelijkbaar met motorfietsen met grotere motoren. De krachtbron is een aanzienlijk verbeterde versie van de LC8c-motor uit de KTM 890 DUKE R, met een cilinderinhoud van 947 cc. Het hart van de KTM 990 DUKE levert een indrukwekkende 123 pk en 103 Nm, met een totaalgewicht van slechts 179 kg.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion