Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V ABS - 2011

Garantie: Ja
78172 Km
Zwart
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Net bij ons ingeruild op een V 85 TT deze Moto Guzzi Stelvio in de NTX uitvoering.

De NTX is voorzien van valbeugels met extra lampen en een aluminimum carterplaat .

Motor is ook nog voorzien van een hoge ruit met extra zijskirts voor nog meer windbescherming

En een 3 delige kofferset de zijkoffers zijn origineel van Moto Guzzi.

Verder nog voorzien van een 12 V aansluiting, navigatie steun, Kaoko Cruise controll en een navigatie steun.

Voorzien van de laaste nokkenasmodificatie

Vorig jaar bij TLM in Nijmegen gekocht daar altijd onderhouden.
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Cardan aandrijving , Cruise control, extra lampen, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Ram Mount voor navigatie, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion