Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 RACER - 2012

2531 Km
N.v.t.
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, een prachtig exemplaar van een Moto Guzzi V7 racer.

Mooie lage km-stand, ziet er uit als nieuw.
Deze motor is voorzien van enkele leuke opties zoals een korte kentekenplaathouder, alluminium voorspatbord en alluminium schildjes.



 




  • Internetprijs = meeneemprijs

    Ook kunnen wij onze motoren afleveren met garantiepakket.
    Afleverbeurt en 3 maanden garantie: € 200,-
    Afleverbeurt en 6 maanden garantie: € 350,-


    Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di:   9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do:  9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr:   9:00 tot 17:00
    Za:  9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Beugol Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion