Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO SCR - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
NAVY GREEN
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini Dealer ) biedt aan:

Moto Morini Seiemmezzo SCR Navy Green, Nieuw, 3jaar fabriek garantie.

Tijdloos Italiaans design. Deze naked bike 650cc twin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- 18" voorwiel tubeless
- 17" achterwiel tubeless
- Pirelli MT60RS banden
- Duo rijder handgrepen
- Heritage zadel, bruin tuigleder
- Brembo remsysteem
- 5"TFT dashboard scherm met Bluetooth connectivity
- Uitgebreide boordcomputer
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini Seiemmezzo is een allround naked bike! Zowel voor uw avontuurlijke trips, maar ook uw woon-werk verkeer. Hij gaat geen uitdaging uit de weg….

Beschikbaar voor erg interessante prijs van slechts €8.299.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion