Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 - 2020

Garantie: Ja
11787 Km
ROSSO/GRIGIO
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Turismo Veloce 800 EAS ABS, Jan-2020 eerste in gebruikname. Administratieve pre-registratie 2017. Origineel Nederlandse Turismo Veloce 800 van eerste eigenaar aan wie we de motor nieuw afleverde 2020. Motorfiets heeft slechts 11.787km gelopen, recentelijk grote beurt gehad. Complete historie aantoonbaar. NIEUWSTAAT.

Deze 3 cilinder sport tourer is voorzien van:
- Origineel MV Agusta kofferset in lakkleur
- Koffers gelijksluitend met contact sleutel
- EAS Electronic Assistant Shifter (quick shifter up en down)
- 4 standen instelbare rijmodi
- 8 standen instelbare traction control
- Cruise control
- Bosch 9 plus ABS met RLM (Rearwheel Lift Mitigation)
- TFT dashboard
- Owners manual, onderhoud historie
- Dubbele sleutels
- Originele MV Agusta drupperlader met aansluiting

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion